Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowy...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowy...
From: gadacz <gadacz_usenet@o2.pl>
Date: Sun, 12 May 2013 12:02:19 +0200
W dniu 2013-05-12 08:44, Mr. Misio pisze:
Czy obudowy na wiecej niz 3 dyski twarde 3,5 cala, montowane normalnie,
poziomo, a nie pionowo bokiem, i na srubki a nie na zatrzaski (bo jak
juz znajde obudowe na 4-6 hdd to tylko na zatrzaski) - to jest obecnie
cos nieosiagalnego?

Pomijam kosmiczne z wygladu (kanciaste, futurystyczne, podswietlane)
obudowy typu gaming, choc i tam zwykle dyski na zatrzaski...

O ile pamięć mnie nie myli,
to po zdemontowaniu tych zatrzasków można normalne śruby wkręcić,
więc to chyba nie jest problem?

No chyba, że do dysków przykręcasz szyny, jak to Dell robi,
nie wiem, czy obecnie niestety, bo na starym GX150 się zatrzymałem ;)

pozdrawiam
gadacz