Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowy...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowy...
From: Wojciech Waga <na@drzewo.pl>
Date: Sun, 12 May 2013 12:00:04 +0200
On 12/05/13 08:44, Mr. Misio wrote:> Czy obudowy na wiecej niz 3 dyski
twarde 3,5 cala, montowane normalnie,
> poziomo, a nie pionowo bokiem, i na srubki a nie na zatrzaski (bo jak
> juz znajde obudowe na 4-6 hdd to tylko na zatrzaski) - to jest obecnie
> cos nieosiagalnego?
>
> Pomijam kosmiczne z wygladu (kanciaste, futurystyczne, podswietlane)
> obudowy typu gaming, choc i tam zwykle dyski na zatrzaski...
>
> heh :/

Może coś takiego Cię urządzi:

http://allegro.pl/backplane-chieftec-snt-3141-sata-4xsata-gw-rach-i3101111353.html

dyski w kieszeniach są przykręcane.

Przykręcanie dużej liczby dysków do obudowy wprowadza spore wibracje,
które szkodzą samym dyskom. W firmie w której pracowałem był taki okres,
że nie było tygodnia bez reklamacji dysku, okazało się, że gumowe
podkładki pod śrubki rozwiązały problem.

Drugi problem jaki masz w klasycznej obudowie to właśnie wymiana, po
pierwsze trzeba zlokalizować zepsuty dysk, co może wymagać odczytania
numeru seryjnego a więc żonglerki dyskami w ciasnej obudowie. Chyba
właśnie dlatego takich obudów jest teraz mało.

pozdr.
w.