Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Terminal NTT Gigabyte GA-TA7

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Terminal NTT Gigabyte GA-TA7
From: "Marek" <logistyk71@wp.pl>
Date: Mon, 6 May 2013 21:07:48 +0200
> To mo¿e wpisz w google "gigabyte TA7" (GA-TA7 faktycznie ma³o znajduje)
To pomog³o znalaz³em co nieco. Mam takie pude³ko od znajomego. Obejrza³em
brak pamiêci, ale pasuje DDR2 1GB jak w opisie wiêc to nie problem,
natomiast g³owie siê jak pod³±czyæ tam dysk twardy. Jest tam modu³ dyskowy w
czerwonym slocie 128 MB i jest drugi bia³y port IDE 40 pin, ale nie bardzo
wiem czy siê da zmie¶ciæ zwyk³y dysk i jak pod³±czyæ zasilanie, nie ma tam
molexa a samo pod³±czenie ta¶m± 40 pin chyba za ma³o.
Kto¶ kiedy¶ wystawia³ taki terminal znalaz³em w archiwach Allegro i by³o
napisane, ¿e mia³ dysk 120 GB i Windows XP home wiêc jakim¶ cudem dysk by³
wpakowany w ¶rodek i jako¶ pod³±czony?

Pomó¿cie jak co¶ wiecie prosze :/