Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jaki hub i kabelki usb?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jaki hub i kabelki usb?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 5 May 2013 21:08:32 +0100
drugi z kolei 7 portowy belkin na usb 2.0 mi padl,
wiec szukam nastepcy (najchetniej innej firmy, belkiny zyly dokladnie do konca gwarancji)

najchetniej usb 3.0 (chociaz niekoniecznie, mam 1,5m kabelek wyciagniety z plyty na biurko i jako ze uzywam sporadycznie tylko do czytnika kart i czasem jednego dysku na usb 3.0 to w zupelnosci mi wystarcza)
7 portow (lub wiecej, nie obraze sie)

zasilany z przyzwoitego zasilacza

stabilny jak skala
nie powiem ze cena nie gra roli, ale jestem zaplacic
2-3 razy wiecej niz za belkiny o ile przeklada sie to
na jakosc podzespolow

i przy okazji, polecicie kogos kto podpisuje sie pod kablami usb (bo i tak pewnie sa chinskie)?

potrzebuje ze 2 przedluzacze oraz po jednym drukarkowym,
mini i mikro, kazdy ze 2 metry

chce cos porzadnego, byle jakich kabli to ja mam cale
pudelko, cos co jest dobrze ekranowane i elastyczne ale
raczej tansze niz monstercable ;)

z kabli chyba zaryzykuje jeszcze raz belkina chyba ze polecicie cos innego, hub odpada, mieli dwie szanse