Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD Seagate-kolejna awaria.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD Seagate-kolejna awaria.
From: "h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd>
Date: Sat, 04 May 2013 13:53:12 +0200
W dniu 2013-05-04 10:36, neelix pisze:
Kupiłem drugi dysk Seagate ST31000524AS. Przed upływem roku od montażu
zaczęły się dziwne kłopoty z kompem. Ostatecznie okazało się, że to wina
dysku. Po jego odłączeniu skończyły się cyrki. Program diagnostyczny
wykazał zużycie na poziomie 50%. Na początku roku poszedł więc do
reklamacji. Czekałem miesiąc. Wymienili na nowy. Niestety po wczorajszym
włączeniu najpierw nie został wykryty a jak się pokazał przy następnym
włączeniu to diagnostyka wykazała sprawność 34% !  Czy te Seagaty 1TB to
taki chłam, że wytrzymują 3 miesiące czy ogólnie wszystkie HDD zeszły na
psy? Strach cokolwiek trzymać na tym chińskim badziewiu. Wymienią na
nowy i następny padnie już po miesiącu? Co więc kupić by mieć spokój?
Mam kilkuletniego (dłużej niż 5 lat) WDC 320GB i zużycie jego wynosi
zaledwie 2% !

sprawdz lepiej zasilacz.