Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HDD Seagate-kolejna awaria.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HDD Seagate-kolejna awaria.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sat, 4 May 2013 10:36:34 +0200
Kupiłem drugi dysk Seagate ST31000524AS. Przed upływem roku od montażu zaczęły się dziwne kłopoty z kompem. Ostatecznie okazało się, że to wina dysku. Po jego odłączeniu skończyły się cyrki. Program diagnostyczny wykazał zużycie na poziomie 50%. Na początku roku poszedł więc do reklamacji. Czekałem miesiąc. Wymienili na nowy. Niestety po wczorajszym włączeniu najpierw nie został wykryty a jak się pokazał przy następnym włączeniu to diagnostyka wykazała sprawność 34% ! Czy te Seagaty 1TB to taki chłam, że wytrzymują 3 miesiące czy ogólnie wszystkie HDD zeszły na psy? Strach cokolwiek trzymać na tym chińskim badziewiu. Wymienią na nowy i następny padnie już po miesiącu? Co więc kupić by mieć spokój? Mam kilkuletniego (dłużej niż 5 lat) WDC 320GB i zużycie jego wynosi zaledwie 2% !

neelix