Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski@gmail.com>
Date: Wed, 1 May 2013 14:53:19 -0700 (PDT)
> wyjaśnia, iż nie chodzi mi o dosłowne wpisanie takiej
> linii, ale chodzi mi o złą organizację oprogramowania M$.

co jest nie tak z ludzmi "przypadkowo" przekręcającymi nazwy MS? co-
zle jesli firma zarabia pieniadze?

>  -- liczba sprzedawanych ARMów przyprawia o zawrót głowy
>     (ponoć w tym roku są to miliardy; ile w tym czasie
>     sprzedano x86?)

no i co z tego? ile z nich laduje w pralkach, samochodach, routerach,
urzadzeniach ogolnie niewymagajacych wielkich mocy obliczeniowych?

>  -- moce obliczeniowe małe dla komputera typu PeCet z Windows
>     na pokładzie (zwłaszcza Windows 7 i Windows 8) są wręcz
>     potwornie dużymi dla Androida i ARMów

no, chyba tylko jak chcesz sobie przegladnac facebooka.
bo do bardziej wymagajacych rzeczy ARMy nie maja wystarczajacej
wydajnosci.

>  -- po i3/i5/i7 nastąpił jakby zastój, podczas gdy
>     smartfon z 32 rdzeniami ARMa widziałem, choć
>     i jednego takiego rdzenia wystarczy do wielu zadań

... i dlatego tez andek tak ssie nawet na 2 rdzeniowym procku?
zreszta- jaki zastoj? o hUMA slyszal?

>  -- atomowe napędy zanikają i chyba wkrótce nikt nie
>     będzie budował netbooków opartych o Atomy Intela
>     (być może już teraz nikt tego nie buduje/produkuje)

no, przeciez SoC z Atomami sa. pradozernosc maja w normie,
wydajnosciowo rozkladaja wielordzeniowe army na lopatki

>  -- mnogość oprogramowania dla Androida (i jakość tego
>     oprogramowania) jest zdumiewająca

mowisz o wszystkich aplikacjach do "tworzenia" latarki?

> Można zapytać wprost -- po co komu PeCet oparty o Windows i x86?

coby odpalac posiadane aplikacje? albo do ten tego- pracy?

szymon