Re: Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Tue, 30 Apr 2013 22:49:30 +0200

On 2013-04-30 21:28, Piotr Rezmer wrote:
[...]
> Tych domowych nie kojarzę, ale pamiętam czasy ZX91 (klawiatura
> membranowa) i super/duper ZX Spetrum 48k, do tego drugiego zrobiłem
Coś słabo pamiętasz bo to był ZX81. :-D Końcówka mojej podstawówki.
Widziałem też ma żywo ZX80 u kumpla kumpla ale nic na nim nie robiłem.
:-D W końcówce podstawówki (albo I klasie liceum) w soboty jeździłem
sobie też na Politechnikę Białostocką aby poszaleć w Fortranie na Odrze
1305 :-D (studenci organizowali takie kursy dla małolatów). A gdy byłem
w II czy III klasie liceum to szkoła dostała kilka jakichś Timeksów
(klony ZX Spectrum) Czad panie po prostu. :-D

Natomiast moja pierwsza własna maszyna to 486DX2 66 z 1MiB RAM. Wkrótce
będzie i3770 z 16GiB. Jestem ciekawy czy porównując te sprzęty odniosę
takie samo wrażenie co OP. :-D

W każdym razie widzę, że tutaj jakiś Klub Seniora się zawiązał. :-D