Re: identyfikacja programu do backupu

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 29 Apr 2013 12:01:11 +0200

Dnia 2013-04-28, o godz. 22:03:36
rs <no.address_at_no.spam.info> napisał(a):

> dostalem kilka tasm LTO2, na ktorych podobno zostaly zgrane jakies
> nieslychanie wazne rzeczy i mam to odtworzyc. no i dobrze, ale nie za
> bardzo wiem czym to odtworzyc, a osoba ktora mi dala te tasmy, nie
> wie nawet o co pytam.
> oczywiscie mam naped, ale program Symanteca Backup Exec nie daje
> sobie rady z tymi tasmami, twierdzac, ze sa mu one obce. potrafi
> jednak poprawnie odtworzyc nazwy tych tasm.
>
> czy jest jakis software, metoda, ktora mozna przynajmniej sprawdzic
> jakiego programu użyto, do stworzenia tych backupow? wtedy moze bym
> [...]

Czy napęd który masz do tych taśm to ten na którym te taśmy były
nagrane? Jeśli tak to sprawdź czy producent napędu nie załączał
jakiegoś softu do niego. Poza czy wiesz pod jakim systemem operacyjnym
nagrano te kasetki? Jeśli Win to może to wbudowany w niego systemowy
backup. Jeśli to jakiś linux czy unix to możliwe że tar był w użyciu.

Zdrówko