identyfikacja programu do backupu

Autor: rs <no.address_at_no.spam.info>
Data: Sun, 28 Apr 2013 22:03:36 -0400

dostalem kilka tasm LTO2, na ktorych podobno zostaly zgrane jakies
nieslychanie wazne rzeczy i mam to odtworzyc. no i dobrze, ale nie za
bardzo wiem czym to odtworzyc, a osoba ktora mi dala te tasmy, nie wie
nawet o co pytam.
oczywiscie mam naped, ale program Symanteca Backup Exec nie daje sobie
rady z tymi tasmami, twierdzac, ze sa mu one obce. potrafi jednak
poprawnie odtworzyc nazwy tych tasm.

czy jest jakis software, metoda, ktora mozna przynajmniej sprawdzic
jakiego programu użyto, do stworzenia tych backupow? wtedy moze bym mogl
jeszcze kombinowac. albo moze metoda, ktora by pozwolila sciagnac z tych
tasm dane metoda bit po bicie? moze tarem? robil ktos, cos takiego kiedys?

z gory dzieki za wskazowki. <rs>