Re: Drukarka

Autor: Tom <labeo7_USUN__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 27 Apr 2013 17:23:11 +0200

W dniu 2013-04-27 12:01, Przemysław Ryk pisze:
> Witam,
>
> Temat przewijał się już nie raz, wymagania były różne, część pokrywała się z
> moimi, część nie. Drukarka zaczyna mi być coraz bardziej potrzebna,
> postanowiłem więc zebrać wszystkie założenia tak, by uzyskać w miarę
> ograniczoną liczbę modeli. :)
>
> 1. Laser. Monochromatyczny. Jak będę potrzebował drukować proofy, to
> zainwestuję w Epsona Stylus Pro. Mnie to urządzenie ma służyć do drukowania
> pism, dokumentacji, etykiet lub naklejek. Nie mam zamiaru drukować na
> materiałach o dużej gramaturze - raczej typowy papier do około 120-150g/m2.

> [...]

Ja używam w pracy i w domu HP LJ P2015dn (koniecznie dn) i jestem
zadowolony. Nie wiem tylko jak wygląda pkt. 5. bo tylko po windowsem
pracuje. Toner wychodzi tanio jeśli stosujesz zamienniki. Do domu
kupiłem model używany, ale w bardzo dobrym stanie, chodzi bezproblemowo
od ponad roku, w pracy mam ją dobre kilka lat.

T.