Re: Nowy komputer

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sat, 27 Apr 2013 16:21:58 +0200

Dnia Sat, 27 Apr 2013 15:32:48 +0200, Janek Wlodak napisa艂(a):

> "Kosu" <Kosu_at_nospam.com> schrieb im Newsbeitrag

> Zeby艣 si臋 nie zdziwi艂. Nie widzia艂e艣 bezpiecznik贸w SMD, kt贸re si臋 po prostu
> przepalaj膮 przy lekkiej zwy偶ce pr膮du? I trzeba wymienia膰 ca艂膮 p艂yt臋
> cyfr贸wki, bo nikt dzisiaj nie naprawia takich rzeczy? Takie same
> bezpieczniki sam "naprawia艂em" na p艂ytce twardych dysk贸w, kt贸re potem by艂y
> jeszcze u偶ywane nawet i kilka lat. Wspaniale ukryty jednorazowy bezpiecznik
> elektroniczny w obwodzie wszelkiego rodzaju grza艂ek - suszarek do prania,
> frytkownicy, 偶elazka - wszystko to przerabia艂em. Element warty z艂ot贸wk臋, ale
> [...]

O, przypomniales mi rozmowe z serwisantem od pralek. Twierdzil, ze w
pralkach chyba marki Amica (ale glowy nie dam), montuje sie fabrycznie
dozownik jakiegos preparatu, ktory konserwuje pewne elementy konstrukcyjne i
ten dozownik jest zabudowany i niewymienialny, a konczy sie po okolo 3
latach. Gdyby dalo sie go wymienic pralka moglaby w najlepsze bujac sie
jeszcze wiele lat.

--
pozdro
R.e.m.e.K