Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat, 20 Apr 2013 18:51:52 +0200

> A jak się sprawuje przy obsłudze np. netu z przeglądaniem wielu zakładek na
> raz, można sobie dowolnie instalowac oprogramowanie?

Więcej jak dziesięć zakładek chyba nie otwierałem, do tych 10 chodzi bez
problemów, sklep google dostępny, gry które dają się zainstalować
(współpracują sprzętowo) chodzą płynnie, gratis pięć ebooków (Kroniki
Jakuba Wędrowycza, Kroniki Klary Shultz, Perska Narzeczona, Polskie
Piekiełko, Przygody marka Piegusa), program e-kiosk a w nim gratis kilka
numerów miesięczników (Murator, Podróże, Budujemy Dom, Czas na Wnętrze,
Digital Camera Polska, M jak Mama, Sukces, T3) i miesiąc prenumerat:
Rzeczpospolitej, Uważam Rze, Przekroju , gratis całkiem niezły program
telewizyjny na chyba wszystkie kanały polskie i polskojęzyczne z
fotosami i opisami firmowany przez Biedronkę, gratis program typu
książka kucharska systematycznie uzupełniany też made in Biedronka.
Akumulator na 4,5godziny grania w wymagającą gre 3D albo aż do ~12
godzin czytania ebooków na przyciemnionym ekranie. Na dziś chyba
najsilniejszy sprzęt za 499zł. Od miesiąca jeden raz musiałem zresetować
sprzętowo przy eksperymentach z programami spoza google play. Przy
normalnym oglądaniu pdf ok. 200MB renderowanie stron na bieżąco, przy
szybkim przewijaniu czy powiększaniu pełen render zazwyczaj poniżej sekundy.