Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat, 20 Apr 2013 18:59:01 +0200

> Jeszcze jedna zaleta kupowania w biedronce - nie ma żadnych problemów
> przy reklamacjach i na wszystko jest 2 lata. Trzeba tylko mieć cały
> komplet z pudełkiem i fakturę/paragon.

W zasadzie należy liczyć, że po 23 miesiącach trafi go szlag, przy
postępie w tej dziedzinie za dwa lata na wymianę będzie wiele lepszy:)
Kupiłem zewnętrzny dysk usb Hitachi 3,5" 2TB 5400/16MB czarny
plastikowy, teraz po blisko dwóch latach na wymianę dostałem 2TB
usb/firewire400/800/e-sata 7200/64MB w pięknej pasywnej obudowie
aluminiowej z designem do iMaca :)