Re: Wybor karty graficznej

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Wed, 17 Apr 2013 00:09:02 +0200

Użytkownik "GAD Zombie" <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
wiadomości news:kkkaab$cc8$1_at_srv13.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
>
> Dlatego podjalem decyzje, ze wymiana grafiki to moze byc dobry krok.
> Szczegolnie, ze ta jest stara i nowe gry nie daja rady, a moj mlody ma
> coraz wieksze wymagania do gier, wiec i ja sie musze bardziej postarac ;).
>
> Obecnie mam Gigabyte GeForce 8600 GT.
>
> Wpiete to jest do plyty:
> Gigabyte M55S-S3 z AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3600+ i 2 GB RAM.
>
> Czy ktos moglby mnie oswiecic, jakie teraz karty graficzne sa warte
> kupienia? Nie chce odrzutowca, nie chce wydawac 500 czy 1000zl na to.
> Powiedzmy, ze w przedziale cenowym 200-300zl +/- pare zl w razie czego.

W przedziale 200-300 zł jest Radeon 6670 na DDR3 lub DDR5.

> Znalazlem np takie cos: Gigabyte GeForce GT430

Jak procesor 2-rdzeniowy to tylko Radeon (znacznie niższe obciążenie CPU niż
na kartach nVidii, pozatym mniej bierze prÄ…du).

> ale sadzac z opisow to jakichs szalenczych zmian w stosunku do mojej
> obecnej GF8600 nie widze.

6670 będzie dużo szybszy od 8600, ma też więcej pamięci.
No i to jeszcze karta z PCI-E 2.0, więc napewno nie będzie problemów z płytą
główną.