Re: mały kompresorek do czyszczenia komputera

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Tue, 16 Apr 2013 18:45:03 +0200

Użytkownik "BartekK" <sibi_at_drut.org> napisał w wiadomości
> No to świetnie. Co prawda wcześniej nie widziałem tych "podróbek" -
> jedynymi takimi dmuchającymi urządzeniami były makity ub1100 i 1101 (z
> regulacją mocy), oraz niedawno wypuszczona wersja akumulatorowa (porażka,
> starcza na parę minut pracy), ale zawsze je polecałem do czyszczenia -
> niezastąpione w serwisie maszyn, komputerów, drukarek, ksero itp. Tylko
> ich funkcja ssania - niestety porażka.
potwierdzam o ile dmucha super to już jako odkurzacz bez sensu
wszystko zostawało mi tam gdzie sie wkreca rura a nie do wora

> Można też stosować do innych celów, do jednych gorzej (np rozpalanie
przydała mi się dziś do przedmuchania reguałów po małym remoncie
było krzyków xD że nakurzyłem ;p
no ale jakbym miał te każdą książkę, czy inne pierdółki na półkach
czyścić jedna po drugiej, tyle cierpliwości to mają tylko kobiety

> grilla- nie polecam, trzeba węgielków szukać po całej okolicy), do innych
> lepiej - basen, choćby ogrodowy, trochę płynu do płukania czy jakiegoś
> takiego dolane do wody, końcówka makity dmucha pod wodę i mamy imprezę w
> pianie ;) Do nadmuchania materaca itp - w parę sekund cały nadmuchany,
> najwyżej dobić ciśnienia trzeba ręcznie na końcu.

dzięki za podpowiedź z materacem, nie pomyślałem o tym zastosowaniu
zawsze starym odkurzaczem pompowałem, a jednak odkurzacz większy
teraz można wyrzucić i w to miejsce dmuchawę, wiertakę i pewnie coś jeszcze

--
http://zlotowskie.blox.pl