Re: mały kompresorek do czyszczenia komputera

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue, 16 Apr 2013 17:03:11 +0200

W dniu 2013-04-16 15:01, zlotowinfo pisze:
> to jest poprostu zajebiste, małe, lekkie, dmucha mocno
> olać kompresory ;p
No to świetnie. Co prawda wcześniej nie widziałem tych "podróbek" -
jedynymi takimi dmuchającymi urządzeniami były makity ub1100 i 1101 (z
regulacjÄ… mocy), oraz niedawno wypuszczona wersja akumulatorowa
(porażka, starcza na parę minut pracy), ale zawsze je polecałem do
czyszczenia - niezastąpione w serwisie maszyn, komputerów, drukarek,
ksero itp. Tylko ich funkcja ssania - niestety porażka.
Można też stosować do innych celów, do jednych gorzej (np rozpalanie
grilla- nie polecam, trzeba węgielków szukać po całej okolicy), do
innych lepiej - basen, choćby ogrodowy, trochę płynu do płukania czy
jakiegoś takiego dolane do wody, końcówka makity dmucha pod wodę i mamy
imprezę w pianie ;) Do nadmuchania materaca itp - w parę sekund cały
nadmuchany, najwyżej dobić ciśnienia trzeba ręcznie na końcu.