Re: mały kompresorek do czyszczenia komputera

Autor: animka <animka_at_tonieja.wp.pl>
Data: Tue, 16 Apr 2013 23:08:23 +0200

W dniu 2013-04-16 15:01, zlotowinfo pisze:
> Użytkownik "BartekK" <sibi_at_drut.org> napisał w wiadomości

> to jest poprostu zajebiste, małe, lekkie, dmucha mocno
> olać kompresory ;p

Przecież jest sprężone powietrze w aerozolu do komputerów.
Ja otwieram komputer i odkurzam odkurzaczem to co siÄ™ da. Dysku i
nagrywarek nie umiem wykręcić z tego komputera, bo masywnie obudowane,
poprzykręcane jakimiś dużymi śrubami, żelastwami i wolę się do tego nie
dotykać, choć powinnam wyjąć jedną nagrywarkę, bo nie działa. No i karta
(malutka) pamięci mi wpadła do czytnika (przebiła adapter-raczej dupny,
dziurawy) i tam wpadła. Poza tym innych problemów nie ma.

--
animka