USB 3 - dlaczego urządzenia nie działają?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 15 Apr 2013 09:18:46 +0200

Witam,

Mam na frontpanelu 2 gniazda USB3 i 2 USB2. Gdy podłączam niektóre
urządzenia do USB3 to nie chcą w nim działać (synchronizacja danych
smartfona, kalibrator). Nie ma problemu z dyskiem USB na tym porcie
nawet jeśli jest to ten sam smartfon lub pendrive. Po przełączeniu na
USB2 - działają wszystkie urządzenia. Sądziłem, że USB3 jest
kompatybilny w dół. Co może być przyczyną takiego zachowania? Czy jakaś
konfiguracja w BIOSie może być tego przyczyną?

--
Pozdrawiam
Marek