Re: Wybor dysku

Autor: Salata <salata_at_interia.nospam.pl>
Data: Mon, 15 Apr 2013 08:54:37 +0200

W dniu 2013-04-14 22:47, Marek pisze:
> Witam
>
> Zamiarzam kupić dysk twardy. Zależy mi by był szybki.
> Zaproponowano mi następujące dyski:
>
> - WD Blue WD5000AAKX 500GB sATA III 16MB
> - Seagate ST500DM002 500GB sATA III 16MB
> - WD Black WD5003AZEX 500GB sATA III 64MB
>
> Te 2 pierwsze są tańsze, ale mają 16MB cache, trzeci jest droższy, ale
> ma 64 MB cache. Czy warto dopłać do tego trzeciego modelu ? Czy różnica
> w pracy będzie zauważalna ?
>
> pozdrawiam
> Marek

Z tych trzech to raczej wybralbym WD Black - 5lat gwarancji. Aczkolwiek
po ostatnich padach dyskow WD i Seagate oraz wykorzystywania przez nich
dominujacej pozycji na rynku i zmniejszenie okresu gwarancji dla dyskow
budzetowych, kupilem nowy 3TB od Toshiby. Poki co zadowolony jestem.
ZObaczymy co bedzie jak gwarancja sie skonczy.

Do czego tego dysku bedziesz uzywal ?

--
regards
Salata