Re: wymiana gratów

Autor: LPPL <lespe_at_ummagumma.pl>
Data: Fri, 12 Apr 2013 13:18:32 +0200

Użytkownik "Michal" <

> Jak ktoÅ› gustuje w antykach.

O gustach nie dyskutujmy;).

> Za podobne pieniądze można złożyć coś budżetowego na AM3+ ze zintegrowaną
> grafiką i portem IDE by zachować HDD i DVDRW
> (jedyne części warte przełożenia).

Pozwolę sobie się z szanownym panem nie zgodzić. Kilka lat temu trafiłem
Lenowo thinkcentre z e6300, 2 hd 80 gb sata, 2 gb ddr 2 i win xp prof.
Sprzet z firmy która się zwijała, sprzedawany jako używany, ale praktycznie
nowy, bez tzw. przebiegu, w kartonie i foliach. Cena wywoławcza 700, w końcu
dałem 400. Po dołożeniu x-fi (została po wymianie z domowego) i hd 4670
(mocniejszej nie mogłem, bo zasilacz za słaby, a kosztował chyba coś ok. 350
zet?)) oraz jakiegoś wiatraczka z demobilu - chodził cztery lata w firmie,
bez jakiejkolwiek zwiechy. Po dwóch latach wymieniłem tylko padnięty dvd (69
zet) i jeden z dysków na większy, no i dołożyłem 1 gb ramu (koszt 29 zet)
Tak stabilnego kompa w życiu nie miałem, a i pograć mogłem w pierwsze
Crisisy czy Stalkery.
Skalkuluj, czy udałoby ci się złożyć za te pieniądze (400 albo 850 po
modernizacji) wtedy coś nowego (nawet budżetowego) o podobnej mocy i weź
poprawkę, że teraz normą w wyprzedażach polisingowych jest sprzęt np z
e8500, dyskiem 500gb i 4 gb ramu oraz co najmniej vistÄ…, a i 7 nie jest
rzadkością.

--
LPPL