Re: Router do domu poszukiwany

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Wed, 10 Apr 2013 07:49:06 +0200

W dniu 2013-04-09 19:53, GAD Zombie pisze:

> Bo mam taki zwyczaj, ze wylaczam wszystko, co moge wtedy, kiedy jest
> niepotrzebne. I nie zamierzam o tym dyskutowac. To raczej nie jest temat
> na taka grupe.

To nie narzekaj, Ĺźe co 2 lata zmieniasz router, bo praktycznie kaĹźdy
prędzej czy później załatwisz takim używaniem.

BTW:
Fajnie że, uchowali się jeszcze ludzie bez smartfonów, tabletów, konsol,
SmartTV i blurayĂłw z BDLive - komputer jest obecnie jednym
z wielu urządzeń w domu, które wykorzystują dostęp do sieci.

--
/MB