Re: Dobry zasilacz

Autor: Piotr Rezmer <p.r_at_bezbzdur.pl>
Data: Wed, 10 Apr 2013 07:47:12 +0200

Kosu pisze:

> Jakkolwiek nie jestem w stanie zrozumie膰 wiary we wzmacniacze klasy
> A (kt贸rych istnienia jestem 艣wiadom, ale chyba po prostu za bardzo
> lubi臋 sam膮 muzyk臋), to chyba nie o tym teraz rozmawiamy. Marek ca艂y
> czas m贸wi o kolumnach i ko艅c贸wkach mocy, a nie o wzmacniaczu.

A to klasy A,AB,C,D nie dotycz膮 ko艅c贸wek mocy? Raczej nie ma sensu m贸wi膰
o tego typu klasach w przypadku przedwzmacniaczy (bo tam nikt nie dba o mW)

A tak w艂a艣ciwie to dlaczego w膮tek o zasilaczu do PC nawi膮zuje do
zasilania Audio? Przecie偶 nie ma sprz臋tu Audio zasilanego z pecetowego
+12V. Zatem kalkulowanie poboru mocy systemu audio ma si臋 nijak do
wyboru mocy zasilacza PC.

--
pozdrawiam
Piotr