Re: Router do domu poszukiwany

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed, 10 Apr 2013 00:35:21 +0100

"GAD Zombie" <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message
> Bo mam taki zwyczaj, ze wylaczam wszystko, co moge wtedy, kiedy jest
> niepotrzebne. I nie zamierzam o tym dyskutowac. To raczej nie jest temat na
> taka grupe.

nie kazdy zdaje sobie sprawe ze wylaczanie urzadzen innych niz grzejniki,
czajniki, suszarki, zwykle zarowki itd. itp. czesto szkodzi im bardziej
niz ciagla praca (choc druga strona medalu to puchnace od niej chinskie
elektrolity)

w przypadku routerow ktore z zasady sa przeznaczone do pracy ciaglej
absolutne minimum do takich akcji to poszukanie porzadnego (np z
netbooka) zasilacza choc i wtedy jest to kompletna strata czasu i
pieniedzy