Re: Dobry zasilacz

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Sun, 07 Apr 2013 20:47:01 +0200

W dniu 2013-04-07 12:48, Marek pisze:

> Wolnoobrotowy duĹźy wolnoobrotowy wiatrak zasysa duĹźo mniej syfu. W
> jednym z komputerów używam BQ od lat i nic się nie dzieje. Nawet nie
> grzeje się zauważalnie - powietrze nawet letnie nie jest. Zamiast
> zmieniać zasilacze zrób to raz a dobrze - jak sugerowałem.
> Zabezpieczenia przepięciowe / zwarciowe itp BQ też mają solidne.
> Będziesz zadowolony.

Dzieki, poszukam. Skoro tak zachwalasz, to moze sie nie przejade na tym.
Amacroxa tez kupilem ze 4 lata temu dzieki poleceniu (chyba nawet na tej
grupie) i nie zaluje, bo oba dzialaja bez zarzutu. Jedynie te
wentylatory. W jednym zdechl, w drugim tez rzezi, wiec pewnie niedlugo
pociagnie.

> Ponadto dobrze jest komputer trzymać nie na podłodze. Mniej kurzu załapie.

Wiem, ale niestety maly pokoj uniemozliwia wieksze kombinacje. Musi stac
na podlodze. I niestety kurzu tam jest niemalo, chociaz staram sie
odkurzac :)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/