Re: Dobry zasilacz

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 07 Apr 2013 12:48:06 +0200

W dniu 2013-04-07 12:18, GAD Zombie pisze:

> Uf, to dobrze, ze nie tylko ja tak mysle, bo balem sie, ze po prostu
> jestem ciec i nie potrafie zrobic prostej rzeczy. Ale zwyczajnie nie
> udalo mi sie go rozkrecic nawet. Odkrecilem srubki i nie zdjalem nawet
> wierzchniej pokrywy; nie chciala zejsc, a szarpac sie boje, zeby nie
> urwac czegos w srodku. I tak oto dobry zasilacz bede musial wyrzucic na
> zlom, bo wentylator zdechl zupelnie.

Wolnoobrotowy duĹźy wolnoobrotowy wiatrak zasysa duĹźo mniej syfu. W
jednym z komputerów używam BQ od lat i nic się nie dzieje. Nawet nie
grzeje się zauważalnie - powietrze nawet letnie nie jest. Zamiast
zmieniać zasilacze zrób to raz a dobrze - jak sugerowałem.
Zabezpieczenia przepięciowe / zwarciowe itp BQ też mają solidne.
Będziesz zadowolony.

Ponadto dobrze jest komputer trzymać nie na podłodze. Mniej kurzu załapie.

--
Pozdrawiam
Marek