Re: Dobry zasilacz

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Sun, 07 Apr 2013 12:18:05 +0200

W dniu 2013-04-06 22:12, Mr. Misio pisze:

> W tym sensie są, ale kupic nowych sie nie da...

Zrozumialem o co chodzi.

> Ja ostatnio też poległem przy jakims zasilaczu. Sąchyba już tak robione,
> zeby jak najtrudniej sie wymieniało wiatrak...

Uf, to dobrze, ze nie tylko ja tak mysle, bo balem sie, ze po prostu
jestem ciec i nie potrafie zrobic prostej rzeczy. Ale zwyczajnie nie
udalo mi sie go rozkrecic nawet. Odkrecilem srubki i nie zdjalem nawet
wierzchniej pokrywy; nie chciala zejsc, a szarpac sie boje, zeby nie
urwac czegos w srodku. I tak oto dobry zasilacz bede musial wyrzucic na
zlom, bo wentylator zdechl zupelnie.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/