On Sat, 30 Mar 2013, Michal wrote:
> jest z okresem gwarancji na Cruciale M4 w tym sklepie (specjalnie
> pofatygowałem się do pracownika a potem chyba kierowniczki sklepu/zmiany)
> - otóż na stronie Euro jest 3 lata, ale Euro przyjmuje reklamacje tylko
> przez 2 lata (bo krócej w obrocie konsumenckim nie może - klient zareklamuje
> wtedy w innym trybie) i po upływie 2 lat, a przed upływem 3 lat TO KUPUJĄCY
> ma odesłać na swoją rękę i koszt dysk do (uwaga: producenta, nawet nie do PL
> dystrybutora którym jest ABC Data). Tak przynajmniej twierdzą pracownicy
> sklepu i w kontekście odmowy wystawienia dokumentu gwarancji ma to ręce
> i nogi. Fajnie, prawda?
Ale co chcesz, jeśli jest to gwarancja producenta właśnie?
> Teraz przestajesz się dziwić dlaczego nie chcą
> wystawiać pisemnej gwarancji?
Przecież nikt się temu nie dziwił.
AFAIK.
Sprzedawca *może* udzielić *własnej* gwarancji, którą załatwi poprzez
gwarancję producenta, ale obowiązku nie ma.
Również wtedy nie ma obowiązku pokrywania opłat za przesyłki, to już
wg ustaleń (z gwarancji).
I owszem, nikt nie broni Ci dobierać sobie warunków gwarancji
wg propozycji sprzedawców :)
pzdr, Gotfryd
Received on Wed 03 Apr 2013 - 14:45:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 03 Apr 2013 - 14:51:00 MET DST