Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed, 3 Apr 2013 14:21:13 +0200

On Sat, 30 Mar 2013, Michal wrote:

> [...]
> pofatygowałem się do pracownika a potem chyba kierowniczki sklepu/zmiany)
> - otóż na stronie Euro jest 3 lata, ale Euro przyjmuje reklamacje tylko
> przez 2 lata (bo krócej w obrocie konsumenckim nie może - klient zareklamuje
> wtedy w innym trybie) i po upływie 2 lat, a przed upływem 3 lat TO KUPUJĄCY
> ma odesłać na swoją rękę i koszt dysk do (uwaga: producenta, nawet nie do PL
> dystrybutora którym jest ABC Data). Tak przynajmniej twierdzą pracownicy
> sklepu i w kontekście odmowy wystawienia dokumentu gwarancji ma to ręce

  Ale co chcesz, jeśli jest to gwarancja producenta właśnie?

> Teraz przestajesz się dziwić dlaczego nie chcą
> wystawiać pisemnej gwarancji?

  Przecież nikt się temu nie dziwił.
  AFAIK.
  Sprzedawca *może* udzielić *własnej* gwarancji, którą załatwi poprzez
gwarancję producenta, ale obowiązku nie ma.
  Również wtedy nie ma obowiązku pokrywania opłat za przesyłki, to już
wg ustaleń (z gwarancji).

  I owszem, nikt nie broni Ci dobierać sobie warunków gwarancji
wg propozycji sprzedawców :)

pzdr, Gotfryd