Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 03 Apr 2013 22:33:44 GMT

On 2013-04-03, Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl> wrote:
> Jako艣 tak.
> Szczeg贸lnie, je艣li pewien procent (cho膰by niewielki)
> klient贸w przegra sprawy dlatego, 偶e rzecznik b艂臋dnie
> za艂o偶y艂 im r贸偶owe okulary.

O zjawisku, kt贸re opisa艂e艣, w og贸le nie pomy艣la艂em. I nigdy si臋 z czym艣
takim nie spotka艂em. By膰 mo偶e rzeczywi艣cie tacy "prowincjonalni"
przedstawiciele podchodz膮 do spraw zbyt optymistycznie (mo偶e
- w przeciwie艅stwie do adwokat贸w - s膮 wynagradzani za "aktywno艣膰",
a nie skuteczno艣膰? :)). Z takimi rzecznikami mia艂em do czynienia kilka
razy w 偶yciu i zawsze by艂y to sprawy tak ewidentne, 偶e nie bardzo by艂o
jak przegra膰. Chyba sprzedawcy podchodz膮 do sprawy jeszcze bardziej
optymistycznie, bo jak mo偶na odm贸wi膰 reklamacji np. buta,
kt贸ry po 15 minutach chodzenia gwarantowa艂 stop臋 jak u Kenijczyka?
Szczeg贸lnie 偶e tylko jeden w parze mia艂 t臋 przypad艂o艣膰 :D.

Musz臋 te偶 tu doda膰, 偶e wszystkie akcje u mnie ko艅czy艂y si臋 bardzo
szybkimi ugodami. Czyli nawet je艣li jest za艂o偶enie, 偶e klient nie
p贸jdzie do urz臋du, ale jak ju偶 poszed艂, to si臋 go szybko za艂atwia
i z g艂owy (ma艂y odsetek, ma艂y problem).

> M贸g艂by napisa膰 :)

To Poczta Polska zgubi list albo b臋dzie szed艂 miesi膮c. A w Inpost bij膮
pracownik贸w i p艂ac膮 poni偶ej stawki minimalnej. A Kowalska spod 33 jak
posz艂a na Poczt臋, to j膮 napadli i ukradli emerytur臋. I tak dalej.

pozdrawiam,
Kosu