Re: Szukam dobrej klawiatury

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Mon, 01 Apr 2013 20:22:48 +0200

W dniu 2013-04-01 19:12, Kosu pisze:
> Klawiatury w tej cenie (nawet uwzględniając jakąśtam inflację
> i rozciągając kwotę do 150 zł) są gówniane.

Zgadza się. Dlatego warto teoretycznie przepłacić i się szarpnąć za taką
za min. 300 PLN, jeśli ktoś ceni sobie wygodę, funkcjonalność, trwałość,
precyzję i czas (bo na porządnej pisze się o wiele szybciej niż na
jakimś szmelcu za 50 zł).

> Łoooo. Jak pozłocisz styki USB (a bez tego nie da się sensownie
> pracować), to będzie warta jeszcze więcej!

Taaak, zwłaszcza że bezprzewodowa. ;) Zapłaciłem za technologię. Mysz
pracuje nawet na szkle, co było fajne, gdy się rozsiadałem z netbookiem
na kilka godzin w klimatycznej kawiarni, w której stoliki miały szklane
blaty. :) Zresztą jak nie używałeś jakiejś droższej z Logitecha, to przy
najbliższej okazji spróbuj, a się przekonasz, że warto zainwestować. Ja
mam konkretnie "Anywhere MX". Już pewnie potaniały, ale ja kupowałem po
wejściu na rynek przy okazji większych zakupów, więc i dobry rabat
wytargowałem.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$