Re: Szukam dobrej klawiatury

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 01 Apr 2013 17:12:14 GMT

On 2013-04-01, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> P艂aska, tania i dobra? Co pi艂e艣/bra艂e艣?

Bra艂 Ultra X Flat, jak by艂y ich setki na allegro. Po prostu Logitech
mia艂 kiedy艣 chwil臋 s艂abo艣ci i wypu艣ci艂 wygodn膮, eleganck膮 i solidn膮
klawiatur臋 za ~100 z艂. Oczywi艣cie jako OEM w chamskim kartonie. Do艣膰
szybko zdoby艂a status mniej lub bardziej kultowej. Jest bohaterk膮
najwi臋kszej liczby w膮tk贸w na forach typu "szukam alternatywy dla
klawiatury X". Nie tylko w biednej Polsce.

Tyle historii, teraz tera藕niejszo艣膰.
Klawiatury w tej cenie (nawet uwzgl臋dniaj膮c jak膮艣tam inflacj臋
i rozci膮gaj膮c kwot臋 do 150 z艂) s膮 g贸wniane. Nawet nie chce mi si臋
bardziej rozpisywa膰 na ten temat, bo kto pr贸bowa艂 ostatnio kupi膰
klawiatur臋, wi臋c zna sytuacj臋.

> Ja nie lubi臋 ani ma艂ego ani du偶ego skoku.
> Na szcz臋艣cie Microsoft o mnie pomy艣la艂.
> Ale ja na sam膮 mysz potrafi艂em wyda膰 200 z艂.

艁oooo. Jak poz艂ocisz styki USB (a bez tego nie da si臋 sensownie
pracowa膰), to b臋dzie warta jeszcze wi臋cej!

pozdrawiam,
Kosu