Re: Cooler karty graficznej a wysokości slotów PCI

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 01 Apr 2013 17:17:13 GMT

On 2013-04-01, maX <averwywal_at_interia.pl> wrote:
> Z PCI nie powinno kolidować - wysokość gniazd jest chyba ustandaryzowana
> (karty muszą się zmiescić w obudowie ATX), więc jeśli na twojej płycie
> Vapor-X zahaczałby o PCI to na innych płytach też. A kondziory, skoro nie
> wystają poza PCI-E, to przeszkadzać nie będą.

Na innych płytach często nie ma PCI :). Na większości płyt pod
"graficznym" PCIe są krótkie PCIe, czyli o tej samej wysokości.
Boję się, że projektanci w ASUS po prostu "nie pomyśleli".

> Zapytaj się w sklepie czy możesz przyjechać z własnym kompem i na miejscu
> przypasować kartę (bez włączania kompa, samo fizyczne wetknięcie) lub
> zastrzeż mozliwość zwrotu w razie gabarytowej niekompatybilności z mobo.

Nikt mi na coÅ› takiego nie pozwoli (o tym zwrocie nie wspominajÄ…c).
Napisałem dziś do Sapphire i XFX. Do otrzymania odpowiedzi nie będę
się tym w ogóle zajmował, bo szkoda czasu.

pozdrawiam,
Kosu