Re: Szukam dobrej klawiatury

Autor: LPPL <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 1 Apr 2013 20:10:47 +0200

Użytkownik "$heikh el $hah"

Wiele lat temu, jak przesiadałem się z laptopa na stacjonarny, kupiłem
labteca ultra flat w mm. Leżały wystawione obok siebie te dwa flaty, a
ponieważ nie pisałem wtedy bezwzrokowo, a labtec miał większe napisy na
klawiszach, wybór był oczywisty. Tym bardziej, że mechanicznie to były te
same klawiatury ( przyznam się, że sprawdziłem ukradkiem i po wydłubaniu
jednego klawisza z logitecha przymierzyłem go do labteca - pasował
idalnie). Różniły się tylko kolorem, bo lo był cały czarny ale błyszczący,
a la czarno szary ale matowy (czyli na plus) Służy mi ta klawiatura wiele
lat, a lubię sobie pograć w fpp więc swoje przeszła (wyłamały się tylko
nóżki, bo w trakcie jakiejś rozgrywki poniosły mnie nerwy i dostała kilka
pięści w sam środek ;). Aż starach pomyśłeć co będzie jak wysiądzie, bo co
prawda dostałem z jakiejś okazji bezprzewodowego logitecha, ale leży
nieużywany, bo nie mogę się przestawic na inny rozkład klawiszy. I to jest
największa bolączka przy zmianie fortepianu;)
Dobrze, żeś poruszył temat, to może człek sobie jeszcze coś na wyprzedażach
wyszuka;)

> Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.

Jaja se robisz? Proste, użytkowe myszy zaczynają się, od (mniej więcej)
300.

--
LPPL