Re: RAM czy SSD

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sat, 30 Mar 2013 04:01:45 +0100

W dniu 2013-03-28 08:13, Marek pisze:

> Owszem - dostaj臋 nowy dysk a na jakiej podstawie prawnej - szczerze
> m贸wi膮c guzik mnie to obchodzi. Gdyby sprzedawca odm贸wi艂by przyj臋cia
> reklamacji, to wtedy bym si臋 zainteresowa艂 kwesti膮 prawn膮 lub zleci艂bym
> temat prawnikowi po to aby nie grzeba膰 si臋 w przepisach, kt贸re i tak
> maja dowolno艣膰 interpretacji. Patrz Apple i ich iCo艣tam - oni daj膮 rok
> na sk艂adanie reklamacji (jak czyta艂em niedawno). UE burzy艂a si臋
> przeciwko temu ale niczego nie wsk贸rali.

Dlatego warto rozr贸偶nia膰 tryby reklamacyjne i nie zdawa膰 si臋 na
sprzedawc贸w. Cho膰by po to by wiedzie膰 przy kt贸rej艣 z kolejnych
reklamacji od samego pocz膮tku, co jest dla CIEBIE najkorzystniejsze
i jakie masz uprawnienia w kt贸rym trybie, a nie zdawa膰 si臋 na dobro膰
sprzedawcy. Nie w膮tpi臋 偶e istniej膮 tacy, kt贸rzy wychodz膮c z za艂o偶enia 偶e
zadowolony klient wr贸ci, niezadowolony nie i jeszcze innych zniech臋ci,
wybior膮 najlepsze dla ciebie rozwi膮zanie, ale wi臋kszo艣膰 niestety
wybierze najkorzystniejsze dla siebie - nie robimy tych zakup贸w przecie偶
hurtowo by trzeba by艂o si臋 takiemu delikwentowi w pas k艂ania膰 偶e raczy
kupi膰 co艣 raz na par臋 miesi臋cy.

> Chyba??? Masz w膮tpliwo艣ci? Rozumiem, 偶e na wybory poszed艂e艣 z
> przekonaniem, 偶e wybierasz parti臋, kt贸ra naopowiada艂a Ci jak fajnie w
> tym kraju zrobi i jak bardzo zna si臋 na tym? :-D
> O 艣wi臋ta naiwno艣ci...

Polityk臋 prosz臋 zostawi膰 - nie ta grupa ;)

--
/MB