Re: RAM czy SSD

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sat, 30 Mar 2013 03:56:42 +0100

W dniu 2013-03-28 02:58, Budzik pisze:

> To co - przenosimy si臋 na *.prawo?

To ta grupa gdzie udzielaj膮 si臋 niespe艂nieni prawnicy, kt贸rzy w porywach
s膮 w po艂owie studi贸w, ale zazwyczaj nie maj膮 偶adnego przygotowania i
snuj膮 swoje teorie do upad艂ego? Serio pytam, bo
jak si臋 stamt膮d wynosi艂em par臋 lat temu nie by艂a tam ani jednego
czynnego zawodowo adwokata ani radcy prawnego, nawet aplikant贸w
nie pami臋tam. Je艣li to si臋 nie zmieni艂o i dalej ludzie tworz膮 tam swoje
teorie to szkoda czasu. Wystarczy mi w robocie g艂upich teorii co
lepszych "geniuszy".

--
/MB