Re: RAM czy SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 28 Mar 2013 08:13:27 +0100

W dniu 2013-03-27 22:59, Michal pisze:

> Kolejna osoba dla kt贸rej gwarancja, r臋kojmia, ustawowa zgodno艣膰 z umow膮
> - wszystko jedno.

Owszem - dostaj臋 nowy dysk a na jakiej podstawie prawnej - szczerze
m贸wi膮c guzik mnie to obchodzi. Gdyby sprzedawca odm贸wi艂by przyj臋cia
reklamacji, to wtedy bym si臋 zainteresowa艂 kwesti膮 prawn膮 lub zleci艂bym
temat prawnikowi po to aby nie grzeba膰 si臋 w przepisach, kt贸re i tak
maja dowolno艣膰 interpretacji. Patrz Apple i ich iCo艣tam - oni daj膮 rok
na sk艂adanie reklamacji (jak czyta艂em niedawno). UE burzy艂a si臋
przeciwko temu ale niczego nie wsk贸rali.

> Nie my艣la艂e艣 by przy takiej postawie zacz膮膰 prac臋 w
> biurze legislacyjnym sejmu,

Nie, ale dzi臋kuj臋 za ofert臋. Nie moja bran偶a.

> bo jak patrz臋 na potworki od jakiego艣 czasu
> tam produkowane, to chyba maj膮 takie w艂a艣nie podej艣cie.

Chyba??? Masz w膮tpliwo艣ci? Rozumiem, 偶e na wybory poszed艂e艣 z
przekonaniem, 偶e wybierasz parti臋, kt贸ra naopowiada艂a Ci jak fajnie w
tym kraju zrobi i jak bardzo zna si臋 na tym? :-D

O 艣wi臋ta naiwno艣ci...

--
Pozdrawiam
Marek