Re: RAM czy SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 27 Mar 2013 19:36:04 +0100

W dniu 2013-03-27 15:27, Chris pisze:

> Według polskiego prawa masz na niego ZERO gwarancji, gwarancja jest
> prawą dobrowolną i jeśli zprzedawca do to masz jak nie da to nie masz,
> nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Rany! Ależ się przyczepił to nieistotnego wyrażenia.
Czy nazwiesz to rękojmią czy gwarancją nie ma to znaczenia gdyż skutek
jest ten sam - mają naprawić. Gwarancja nie może być "gorsza" niż
rękojmia. Skoro w ramach rękojmi można naprawiać sprzęt w ciągu 24
miesięcy to gwarancja może jedynie wydłużyć a nie skrócić ten okres.
Więc takie Twoje pierdzielenie nie ma sensu i zakrawa na trollowanie.
Nie jesteśmy na forum dla prawników a ja nim nie jestem. Intencja mojego
przekazu jest niezmieniona - są 2 lata na naprawę dla klienta
indywidualnego.

--
Pozdrawiam
Marek