Re: Gigabyte i komputronik :)

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 27 Mar 2013 00:07:23 +0100

Użytkownik JoteR napisał:

> Zaraz się dowiesz, że jesteś naganiaczem tej - tak znienawidzonej przez
> tutejszych handlarzy z (za przeproszeniem) Allegro - firmy. Przynajmniej
> tak tutaj niedawno twierdzili, gdy udowodniałem im z ceneo w ręku
> powyższą tezę.

To bylo wtedy, gdy ceny w sklepie komputronik pokazywaly sie inne
(nizsze) gdy sie wchodzilo przez ceneo, a inne (wyzsze) gdy nie przez
ceneo? :)

i czy to bylo wtedy, gdy jak byla nizsza cena to nie mozna bylo odebrac
osobiscie a jedyna opcja byla dostawa kurierem? ;)

Pamietam wtedy nerwowosc w salonie, bo wszedlem przez ceneo,
wydrukowalem cene o 100 zł nizsza, sprawdzilem, czy jest produkt w
salonie kolo mnie od reki - byl, poszedlem i... "panie, tak macie na
stronie... nie? prosze... ceneo, klikam, o prosze, moja cena"

;)

Zaoszczedzic 33% na spacerze do salonu - bezcenne ;)