Re: USB HDMI

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Tue, 26 Mar 2013 02:50:43 +0100

> Czy to znaczy, że VGA można bezpośrednio puścić na czincze telewizyjne
> lub na Eurozłącze?

O ile TV ile TV umożliwia wybranie na wejsciu czy to ma być YPbCr czy
RGB to tak, ewentualnie jesli karta w sterownikach potraf zmienić rodzaj
sygnały (Matrox G450 DH z którym tego ostatni raz używałem potrafił).

> Żal mi czasu na wymienianie.
>
> () cena
> () dyskożerność i RAMożerność
> () awaryjność
> () finansowe wspieranie przygłupa

a) mogłeś kupić sprzęt bez OSa
b) mogłeś zaraz po zakupie zwrócić OS i zażądać zwrotu ceny.
Wybrałeś świadomie netbook z Win7 Starter i teraz żołądkujesz sie po
sieci, zamiast po prostu postawić w jego miejsce któryś z otwartych
systemów jak tak bardzo Ci zależy. Większość ludzi mogąc kupić netbook
bez OSa lub w tym Win7 Starter itp. jeśli nie ma podejścia w stylu
Stellmana kupuje z Win7Starter na wszelki wypadek wiedząc że może kiedyś
(za rok-trzy przydać się ta licencja, a w cenie laptopa płaci za nieą
wielokrotnie mniej niż gdyby musieli potem dokupić choćby OEMa - kwoty
rzędu 10-15USD w przypadku tej wersji OSa. Potem jak komuś przeszkadza
po prostu instaluje się inny OS na wolnej licencji zamiast tracić czas
na toczenie piany w usenecie.

> A ja chcę widzieć na dużym ekranie to, co wyświetla netbook.
> I nie potrzebuje wysokiej jakości -- jakoś dawana przez
> złącze zwane VGA wystarczy w zupełności.

Za gotowy, zalewany fabrycznie ~2m kabel DSUB-component z dałem parę lat
temu 10 czy 12 zł przy tej kwocie szkoda byłoby mi czasu na użeranie
siÄ™ z lutownicÄ…. Ale jak koniecznie chcesz, to tu masz schemat jak za
grosze zrobić taki kabel nawet z kawałka zwykłej skrętki:

http://myhometheater.homestead.com/vgacable.html

--
/MB