Re: RAM czy SSD

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Tue, 26 Mar 2013 02:56:49 +0100

W dniu 2013-03-26 01:50, Q pisze:

> Oczywiscie chodzi mi o licencje,
> bo klucze i certyfikaty nie rozrozniaja x86 i x64.

Wiem, dlatego pytałem o zapis w licencji i dlatego kupuję właśnie dla
tej swobody wyboru wersje upgrade-BOX mające licencję i fizyczne płyty
na 2 wersje bitowe systemu do wyboru która będzie bardziej przydatna.
Nic mi nie wiadomo o takiej dowolności w przypadku OEMów, dlatego
zaznaczyłem że nie chodzi po prostu o przyjęcie przez aktywację klucza z
innej wersji bitowej.

--
/MB