Re: Co zdechło w komputerze?

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sun, 24 Mar 2013 20:39:41 +0100

W dniu 2013-03-24 19:43, Kosu pisze:

> Ty to chyba masz po prostu walnięte czujniki, a nie dobrą
> wentulacjÄ™.
Czujnik są na 100% sprawne i pokazują właściwą temperaturę.

> Co to niby jest to 12*C?
Temepratura karty graficznej bez obciążenia. Traz po jakimś flashu z WWW
ma 14 stopni.

> Za oknem trzymasz kompa?
Ciepłą mamy tą wiosnę, prawda :>
Temperatura jest prawidłowa i zgodna z rzeczywistą temp. rdzenia.

W IDLE gdy wszystkie mają te 800 MHz @1V i obciążenie 0-5% zazwyczaj tak.

> W 19*C na Mobo też wątpię. Może soft się nie dogaduje
> z czujnikami? SIWa spróbuj - jest wersja portable, obsługuje
> dużo płyt głównych.

Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli.
Przed wyjazdem jak była jeszcze normalna temperatura wiosenna zostawiłem
ogrzewawnie ustawione na przeciwzamarzaniowe. Gdy wróciłem w weekend w
tą pie*ą syberyjską wiosnę w domu było 5 stopni i jeszcze się nie
nagrzał. Teraz wierzysz w prawidłowy odczyt temperatury?
A tak swoją drogą Radeony 7800 w 28nm są w porównaniu z poprzednimi
bardzo chłodne - nawet w lecie w IDLE temperatura GPU to zazwyczaj 28-32
stopnie.

I to by się zgadzało.

--
/MB