Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: d530 / N610c <anyuser_at_anycompany.com>
Data: Sun, 24 Mar 2013 18:14:38 +0100

"Pawel Marciniak" <none_at_none.none> wrote in message
>Błędne założenia, dzisiaj kupujesz np. myszkę za 50zł, a za pół roku np.
>komputer za 3000. A jeżeli będziesz miał problem z reklamacja tej myszki to
>tego komputera na pewno nie kupisz, a i innym będziesz odradzać sklep.

Oczywiście że tak to wygląda. Dodam, że za tydzień kupuję mini wieżę dla
syna.
A za dwa tygodnie, na prośbę sąsiadki kupuję telewizor.
W międzyczasie dla rodziców również telewizor, a dla teściów odkurzacz.
Dla siebie zaś dokupuję pamięć do laptopa.
W pracy i w gronie znajomych pytają mnie jak najkorzystniej kupić sprzęt AGD
gdyż sami nie chcą szukać.
I co im mówię - z daleka od MORELE.

Są też grupy dyskusyjne i fora opiniotwórcze na których niezadowolony klient
wyrazi swoją opinię.
Bo klient ma zawsze rację (nie będę tego sloganu tłumaczyć).

BTW - Morele uczestniczą w programie oceny konsumenckiej.
Po wystawieniu komentarza, zostanie on opublikowany dopiero po
zaakceptowaniu przez pracownika MORELE (sic!).

Niech każdy kupuje gdzie chce, takie jego prawo. A prawem konsumentów jest
ocenianie handlowców.