Re: Acer TravelMate 7320 + dysk SSD

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Sat, 23 Mar 2013 23:05:18 +0000

On 23/03/2013 10:04 PM, ToMasz wrote:

> [...]

Poprawka: Partycja systemowa ma 30GB z czego zajete jest 17 GB czyli tak 64
GB dysk wystarczy.

> ja przerabiałem w podobnym. zawiasy też.
>
> krótko: masz pod klapką miejsce na dysk, ale na 99% puste bez kabli i
> wytyczek. jeśli mam racje, to kabelki =100zł, albo 5+ własna praca

Zgadza sie, trzeba bedzie kupic kabelek.
http://img811.imageshack.us/img811/4390/sataslot2.jpg
to co zaznaczylem to jest zasilanie?

> Ja ssd dałem jako główny dysk, a stary hdd, we wspomniane wolne miejsce.

No to podstawa, SSD chce miec na system. Da sie jakos bezbolesnie
przekopiowac cala partycje i uruchomic bez reinstalacji?

Jak wspomnialem, partycja systemowa (primary) ma 30 GB.

No i systemowy dysk ma jeden dlugi slot zasilanie i sata w jednym, nie na
kabelkach tylko hdd bezposrednio jest polaczony, nawet srubkami nie byl
przykrecony.

> niestety, kabelek sata musiałem skrócić, zasilanie zrobić posklejać, ale
> wszystko działa. nie wiem czy warto się bawić, czy nie lepiej kupic na
> ebayu kieszeń na usb

I trzymac dysk na zewnatrz? Juz mam 2 zewnetrzne dyski, lacznie 3 TB.

Wiec jaki SSD kupic, zeby glupio do starego laptopa nie przeplacic ale tez
na prawde zrobic upgrade?

Pozdrawiam