Re: Acer TravelMate 7320 + dysk SSD

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Sat, 23 Mar 2013 23:04:12 +0100

W dniu 23.03.2013 19:27, 2late pisze:
> Przerabial ktos dodanie dysku SSD do laptopa Acer TravelMate 7320?
> Wg producenta jest tam miejsce na dodatkowy dysk, tylko zastanawiam sie
> czy potrzebuje do tego jakas przejsciowke czy dyski maja jednakowy
> rozstaw srobek do przykrecenia?
> Tak sobie mysle, ze skoro caly system Windows XP, miesci mi sie na
> partycji 15 GB, to potrzebuje jak najmniejszy dysk.
> Podrzuccie jakies linki do poczytania albo dobre rady, na co zwrocic
> uwage, itp...
>
> Pozdrawiam

ja przerabiałem w podobnym. zawiasy też.

krótko: masz pod klapką miejsce na dysk, ale na 99% puste bez kabli i
wytyczek. jeśli mam racje, to kabelki =100zł, albo 5+ własna praca
Ja ssd dałem jako główny dysk, a stary hdd, we wspomniane wolne miejsce.
niestety, kabelek sata musiałem skrócić, zasilanie zrobić posklejać,
ale wszystko działa. nie wiem czy warto się bawić, czy nie lepiej kupic
na ebayu kieszeń na usb

ToMasz