> Najgorsze w tym wszystkim, że to komp dzieciaków na który składali przez
> 2 lata - jak im wytłumaczyć że przez 1,5 miesiąca nie można naprawić czy
> wymienić karty? Dla nich to wieczność.
Co się dziwić przecież to Polska najważniejsze sprzedać :-(
Wszystko pięknie do momentu dostarczenia towaru
potem martw się człowieku sam...
Potem już nikogo klient nie interesuje i tak jest wszędzie,
w sklepach, u operatorów telekomunikacyjnych itp.
W sumie popełniłeś błąd oddając kartę na gwarancji a nie rękojmi.
Naprawa może teraz potrwać praktycznie nieskończenie długo :-(
Sklep umywa ręce, bo przecież gwarant się tym zajmuje a nie oni.
Na rękojmi mają 2 tygodnie na odpowiedź czy uznają reklamację
i NIEZWŁOCZNIE naprawić szkodę przez wymianę lub zwrot kasy.
W.W.
Received on Sat 23 Mar 2013 - 12:45:03 MET
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 23 Mar 2013 - 12:51:03 MET