Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Wojtek W. <pawciowy_at_gmx.net>
Data: Sat, 23 Mar 2013 12:43:01 +0100
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <514d954d$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>

> Najgorsze w tym wszystkim, że to komp dzieciaków na który składali przez
> 2 lata - jak im wytłumaczyć że przez 1,5 miesiąca nie można naprawić czy
> wymienić karty? Dla nich to wieczność.

Co się dziwić przecież to Polska najważniejsze sprzedać :-(
Wszystko pięknie do momentu dostarczenia towaru
potem martw się człowieku sam...
Potem już nikogo klient nie interesuje i tak jest wszędzie,
w sklepach, u operatorów telekomunikacyjnych itp.

W sumie popełniłeś błąd oddając kartę na gwarancji a nie rękojmi.
Naprawa może teraz potrwać praktycznie nieskończenie długo :-(
Sklep umywa ręce, bo przecież gwarant się tym zajmuje a nie oni.

Na rękojmi mają 2 tygodnie na odpowiedź czy uznają reklamację
i NIEZWŁOCZNIE naprawić szkodę przez wymianę lub zwrot kasy.

W.W.
Received on Sat 23 Mar 2013 - 12:45:03 MET

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 23 Mar 2013 - 12:51:03 MET