W dniu 2013-03-23 07:47, Rabarbar pisze:
> a co masz do morele? ja kupuje właśnie u nich i jest ok
Z zakupami w Morele nie ma problemu ale jak pisze poniżej d530, problemy
zaczynają się gdy trzeba coś reklamować.
Zgłosiłem reklamacje karty graf Gigabyte HD 7850 (pisałem tu o
problemie) 11.02.2013, po 2 dniach bez odzewu musiałem dzwonić z prośbą
o nr RMA, po tygodniu (z różnych względów) wysłałem kartę kurierem.
05.03 ???! jest wpis serwisu, że wysłali do producenta.
19.03 straciłem cierpliwość i zadzwoniłem do BOKu, oczywiście
przeprosili i obiecali ze następnego dnia dostanę info na e-mail...
Do dziś nie mam karty ani żadnego info.
W ciągu 2 lat kupiłem w Morele sporo części PC i wydałem ok 7000zł.
Widocznie nie zależy im na takich detalistach jak ja.
Najgorsze w tym wszystkim, że to komp dzieciaków na który składali przez
2 lata - jak im wytłumaczyć że przez 1,5 miesiąca nie można naprawić czy
wymienić karty? Dla nich to wieczność.
-- deepblueReceived on Sat 23 Mar 2013 - 11:45:01 MET
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 23 Mar 2013 - 11:51:02 MET