Migracja SSD na SSD

Autor: Salata <salata_at_interia.nospam.pl>
Data: Tue, 19 Mar 2013 11:38:19 GMT

Witam,
robię drobny upgrade starszego komputera. Obudowa Nanoxia DS1 i SSD. Sprzęt
służy jako domowy serwer, ale ostatnio trochę wiecej sie na nim pracuje.
Plan mam aby do niego włożyć obecny ssd, który znajduje sie w nowszym
sprzęcie. Obecny ssd to ADATA S511 120GB z którego jestem zadowolony. Nowy
SSD to Vertex4 128GB. Macie sposoby na bezproblemowa migracje z jednego SSD
na drugi aby nie bylo problemu z geometria? Chce uniknąć reinstalacji
systemu, mimo ze to Win8, który posiada całkiem fajne rozwiązania
przenoszenia ustawień systemowych i plików na nowy system. Nie chce mi sie
ponownie ściągać obrazu instalacyjnego.
Znalazłem jakiś trialowe narzędzie Faststone Drive Clone ale nie wiem czy
to coś warte.

--
regards Marcin