Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue, 19 Mar 2013 12:00:15 +0100

Dnia 2013-03-19, o godz. 10:47:29
Marx <acc.for.news_at_gmail.com> napisał(a):

> myslalem ze jestes w stanie podac choc jeden model, ktory pozbawiony
> jest opisanych przeze mnie wad (normalny kodek nagran, obsluga
> dzialajaca na podstawowych przegladarkach a nie tylko IE). Jak widac
> - pomylilem sie

No ale co znaczy dla Ciebie "normalny kodek"? Może jakiś przykład? np.
wiele obecnych rejestratorów obsługuje np. H.264 czy MPEG-4 Na jakich
przeglądarkach? Np. rejestratory INTROX-a obsługiwałem bezproblemowo z
FF pod Ubuntu. Niestety obsługa via WWW jest zwykle dość toporna i
praktycznie zawsze okrojona w stosunku do dedykowanej aplikacji która
umożliwia użycie wszystkich parametrów sprzętu. A tu już niestety panuje
Windows choć np. w przypadku wspomnianego INTROX-a producent udostępnia
tez aplikację pod OSX,

Zdrówko