Re: Migracja SSD na SSD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue, 19 Mar 2013 13:52:25 -0000

"Salata" <salata_at_interia.nospam.pl> wrote in message
> robię drobny upgrade starszego komputera. Obudowa Nanoxia DS1 i SSD. Sprzęt
> służy jako domowy serwer, ale ostatnio trochę wiecej sie na nim pracuje.
> Plan mam aby do niego włożyć obecny ssd, który znajduje sie w nowszym
> sprzęcie. Obecny ssd to ADATA S511 120GB z którego jestem zadowolony. Nowy
> SSD to Vertex4 128GB. Macie sposoby na bezproblemowa migracje z jednego SSD
> na drugi aby nie bylo problemu z geometria?

witamy w roku 2013, klonujesz i dziala*

warto zwrocic uwage przy tej okazji na to czy partycja jest
odpowiednio przesunieta (moze nie byc jezeli byla zakladana pod xp czy
z czegos bootowalnego) znajdziesz google jak to zrobic diskpartem

z uwag innych, podobno warto zostawic kilkanascie % wolnego
(niespartycjonowanego) miejsca, w przypadkach innych niz klonowanie
zrobic secure erease, a dodatkowo przed zabraniem sie za robote
zaktualizowac firmware w dysku docelowym... a co najwazniejsze nie
kupowac niz z ocz :D

*no chyba ze akurat nie ;), ale i tak nie z powodu 'problemu z geometria'