Re: "Znika" mysz na USB

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 20:15:31 +0100

W dniu 2013-03-14 19:34, R.e.m.e.K pisze:
> * - nie pytaj jak wygladalo grzebanie w biosie w tych warunkach, czy
> kondensatory na mobo sa spuchniete nadal nie wiem, bo otwarcie obudowy
> to poki co nieosiagalny wyczyn, o zasilaczu nie wspominam nawet ;-)

No tak, jak tu powiedzieć żeby wyczyściła najpierw myszkę ;)
Jeżeli przepięcie na zupełnie inny port USB nic nie daje (inny
koncentrator USB) albo stary komputer z 2 portami i nie ma gdzie
przepiąć pod inny, to chyba nie pozostaje nic innego jak pojechać w
odwiedziny i zająć się myszką ;)

Być może aktywny HUB USB (taki z zasilaczem) mógłby coś pomóc, ale
pewności nie ma, a i koszt takiego D-Link DUB-H4 to około 70zł

--
Irokez